Sistemul de securitate pentru birouri are ca scop protejarea proprietății companiei, protejarea informațiilor comerciale, protejarea bunurilor personale ale angajaților, protejarea împotriva incendiilor și a altor dezastre locale, precum și menținerea disciplinei de muncă. Funcționarea activă 24 de ore a oricăror dispozitive de securitate automatizate permite de a identifica și neutraliza în timp util multe amenințări reale și potențiale. Selecția profesională a echipamentelor de securitate pentru birou, inclusiv instalarea, configurarea și întreținerea acestuia, este realizată de compania EXTERIOR.
În oficii sunt instalate următoarele sisteme de securitate:
Prin supraveghere video sunt monitorizate procesul de lucru, acțiunile angajaților și ale vizitatorilor. Toate evenimentele care au loc în birou sunt înregistrate, inclusiv circulația valorilor materiale și a bunurilor biroului. Videoclipurile de pe camere sunt înregistrate în arhivă cu însoțirea sonoră, care ajută la analiza și rezolvarea ulterioară a situațiilor contestabile. În afara orelor de lucru, camerele pot începe înregistrarea la semnalul senzorilor de alarmă.
Sarcina principală a unei alarme de securitate de oficiu este de a transmite un semnal de alarmă în cazul intrării neautorizate în birou. Senzorii de securitate controlează spațiul de birou în întregime, precum și intrările și ferestrele. În biroul directorului, al contabilului și al altor manageri se pot instala echipamente suplimentare de securitate. Semnalizarea este autonomă, de tip consolă sau de canal radio.
Echipamentele împotriva incendiilor, care includ sisteme automate de avertizare împotriva incendiilor, trebuie instalate în fiecare spațiu de birou. Acest lucru se datorează nu numai unei acumulări mari de echipamente de birou inflamabile, ci și dificultății evacuării unui număr mare de oameni din multe săli și birouri de lucru. Senzorii și detectoarele de incendiu ar trebui să acopere zona biroului la maximum, în special în caz de incendii potențiale.
Gestionarea evacuării persoanelor în caz de incendiu sau calamitate naturală se realizează folosind semnale luminoase și sonore ale sistemului de avertizare. În utilizarea de zi cu zi, sistemul de notificări este utilizat pentru a difuza mesaje vocale și muzică de fundal. Volumul sunetului din fiecare cabinet poate fi reglat centralizat.
Complexele de interfoane permit de a împiedica aparența persoanelor nedorite în birou. Aceste dispozitive sunt capabile să fotografieze vizitatorii la intrarea în birou și să realizeze filmarea video. Modelele moderne de interfoane sunt echipate cu un sistem de iluminare infraroșu care oferă o vizibilitate excelentă în condiții de iluminare scăzută.
În versiunea de birou a SCGA sunt utilizate controlerele biometrice care identifică vizitatorul nu numai prin carduri, ci și prin amprente digitale, precum și prin scanarea retinei. Sistemul determină automat locația exactă a fiecărui angajat, înregistrând astfel timpul real de prezență la locul de muncă. Vizitatorii neautorizați sunt împiedicați automat să intre în birou folosind turnichete și alte echipamente. În unele încăperi de birouri, intrarea poate fi restricționată suplimentar. Birourile mari și sucursalele utilizează versiunea de rețea a SCGA, în care toate tipurile de evidență și restricții sunt efectuate centralizat.
Personalul biroului și proprietatea biroului sunt protejate constant de sisteme automatizate.
Este exclusă posibilitatea accesului neautorizat în oficiu a vizitatorilor nedoriți.
Monitorizarea activităților angajaților de oficiu permite de a construi procesul de lucru în cel mai eficient mod.
Conducătorii și persoanele autorizate pot controla online oficiul.
Monitorizarea continuă echidistantă contribuie la îmbunătățirea eficienței de lucru a personalului de oficiu.
Sistemul reacționează instant la orice situații de urgență care apar pe teritoriul oficiului.
Autorizați-vă pentru a primi posibilități suplimentare:
Și alte funcții utile
Managerul vă va telefona
de la 9:00 până la 18:00 ln-vn